مراکز خرید ارزان قشم

1. بازار قدیم قشم

بازار قدیم قشم، یکی از بازارهای سنتی قشم است که از دالان‌های متعدد و راهروهای باریک تشکیل شده و دارای فضاهای روباز و سرپوشیده است. این بازار که از سال ۱۲۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است، مکانی مناسب برای خرید اجناس متعدد، متنوع، باکیفیت و ارزان در قشم است. در ضمن، افراد با بازدید از بازار قدیم قشم، می‌توانند با آداب و رسوم و فرهنگ بومیان منطقه آشنا شوند و فضایی نوستالژیک را تجربه کنند.

 

۲. بازار بزرگ فردوسی قشم

بازار بزرگ فردوسی قشم

 

 

 

 

 

 

 

بازار فردوسی، یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید ارزان قشم است که در آن اجناس متعددی چون انواع پوشاک، دوچرخه، ماشین شارژی، محصولات تزئینی، صندل و دمپایی به فروش می‌رسند. این بازار دارای سه طبقه است که طبقه اول و دوم آن با حدود ۴۵۰ فروشگاه، تجاری هستند و طبقه سوم آن با ۱۸۰ واحد، اداری است.

 

۳. مرکز خرید پردیس قشم

مرکز خرید پردیس قشم

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لباس مجلسی و پوشاک زنانه، مهم‌ترین محصولاتی هستند که در مرکز خرید پردیس عرضه می‌شوند

مرکز خرید چهار طبقه پردیس، روبه‌روی بازار ستاره قرارر دارد و یکی از بهترین مراکز خرید قشم به شمار می‌آید. طبقه اول و دوم این مرکز خرید با ۱۴۸ واحد، تجاری هستند؛ در حالی که در طبقه سوم و چهارم، یک رستوران و هتل وجود دارد. کافی‌شاپ این مرکز خرید نیز در طبقه همکف واقع شده است.

 

۴. بازار خلیج فارس

بازار خلیج فارس

 

 

 

 

 

 

بازار چهار طبقه خلیج فارس در سمت چپ بازار ستاره، یکی دیگر از مراکز خرید قشم است. طبقه اول و دوم این بازار با ۸۰ واحد، تجاری هستند؛ در حالی که طبقه سوم آن با ۳۰ واحد، مسکونی و اداری است. رستوران خلیج فارس نیز که یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین رستوران‌های قشم است، در طبقه چهارم بازار خلیج فارس قرار دارد. در این بازار، انواع برندهای پوشاک، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی و لوازم آشپزخانه با قیمت ارزان به مشتریان ارائه می‌شود.

 

۵. مرکز خرید مرجان

مرکز خرید مرجان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرکز خرید سه طبقه مرجان یا لولو سنتر، یکی دیگر از مراکز خرید ارزان قشم و یک مجتمع تجاری مسکونی است که از دو فاز تشکیل می‌شود. فاز اول، شامل هایپرمارکت (لولو هایپر) در طبقه زیر همکف، ۶۰ فروشگاه و واحدهای اداری در طبقه اول و تعدادی واحد مسکونی و آپارتمان در طبقه دوم است.

 

۶. مرکز خرید سیمرغ

مرکز خرید سیمرغ

 

 

 

 

 

 

 

 

مرکز خرید چهار طبقه سیمرغ، با نمایی زیبا و مجلل، یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید قشم به شمار می‌آید. این مرکز خرید با ۷۱ واحد تجاری و ۲۴ واحد انباری در زیر طبقات، رستوران، کافی‌شاپ و امکانات تفریحی از جمله سالن بیلیارد، تجربه‌ای متفاوت از خرید در قشم را به مسافران پیشنهاد می‌کند.

 

۷. مجتمع تجاری و اداری نخل زرین

نخل زرین قشم

 

 

 

 

 

 

 

 

مجتمع نخل زرین قشم در نزدیکی هتل نخل زرین از دو بخش اداری و تجاری تشکیل شده است. فاز اول این مجتمع با مساحتی بالغ بر ۶۰۰۰ متر مربع، دارای ۷۲ واحد تجاری و اداری است؛ در حالی که فاز دوم آن، وسعتی معادل ۶۸ هزار متر مربع دارد و به چند بلوک تقسیم می‌شود

۸. بازار راه ابریشم قشم

بازار راه ابریشم قشم با معماری بی‌نظیر خود، هر بیننده‌ای را به حیرت وامی‌دارد

بازار راه ابریشم قشم با معماری بی‌نظیر خود، هر بیننده‌ای را به حیرت وامی‌دارد. این مرکز خرید دارای دو ساختمان مجزا است که توسط یک پل هوایی در طبقات بالایی به هم متصل می‌شوند و برای اینکه بخواهید از یک ساختمان به ساختمان دیگر بروید نیازی نیست که از ساختمان خارج شوید.

 

logo