مراکز خرید لباس بچه گانه در تهران

مراکز خرید لباس بچه گانه در تهران

مراکز خرید لباس بچه گانه در تهران

در تمام مراکز خرید بزرگ تهران، مثل میلاد نور، تندیس یا قائم مغازه های لباس بچه یا لباس بارداری وجود دارد. اما در تهران چند جا هست که به طور تخصصی بورس لباس بچه و سیسمونی شده.

 

با توجه به اینکه  خرید لباس بچه گانه و لباس نوزادی در تهران از هر خرید دیگری سخت تر است اگر آن ها را بشناسید می توانید با توجه به بودجه ای که دارید و هزینه ای که می خواهید انجام دهید خریدی خوب را داشته باشید .

 

خیابان بهار معروف ترین و قدیمی ترین راسته و مرکز فروش لباس بچه گانه در تهران

در فروشگاه‌های خیابان بهار کفش و لباس بچه گانه  از سن نوزادی تا نوجوانی وجود دارد. در این خیابان می‌توانید همه نوع لباس بچه گانه ای پیدا کنید؛ هم لباس خارجی مارک‌ و برندهای معتبر هم لباس ایرانی با قیمت مناسب.

ساعت آغاز به کار این فروشگاه ها از 8:30 صبح تا 9 شب است اما زودتر از ساعت 10:30 صبح برای خرید به بهار نروید چون مغازه ها باز نیستند.

 

بازار ۱۵ خرداد

بازار بزرگ تهران مرکز اصلی و مهم اکثر صنف ها و تولیدی ها می باشد. برای خرید لباس بچه گانه هم می توانید به بازار بزرگ تهران مراجعه کنید و در آنجا سراغ پاساژ مهتاش را بگیرید تا راهنماییتان کنندمحدوده قیمت مناسب است.

 

پاساژ رضایی یا پاساژ  پاساژ هفت طبقه

یکی از پاساژهای بازار بزرگ تهران است که در راسته بچه گانه فروشی قرار دارد. در این پاساژ برای همه رده های سنی لباس کودک پیدا می شودمحدوده قیمت مناسب است.

 

پاساژ تهرانچی

در خیابان 15 خرداد و بازار بزرگ تهران در نزدیکی پاساژ کویتی ها در پاساژ تهرانچی می توانید لباس های بچه گانه متنوع با قیمت مناسب پیدا کنید.

 

 

 

مطالب مرتبط :