صفحه اصلی مراکز خرید پیج های اینستاگرام تماس با ما بلاگ ورود به ناحیه کاربری
مراکز خرید ارزان لباس در تهران
مراکز خرید ارزان لباس در تهران

این روزها خرید مقرون به صرفه مورد توجه بیشتری قرار گرفته از این رو سعی کردیم تا مراکز خرید ارزان لباس در تهران  که اجناسی با قیمت های مناسب تری دارند رو براتون گردآوری کنیم...

با ما همراه باشید ...

مراکز خرید مانتو

بازار بزرگ تهران

مطمئنا بازار تهران، معدن اصلی تمام اجناسی که احتیاج دارید است! راسته مانتو فروش‌های این بازار که واقع در کوچه هفت تن است، اکثرا شامل مانتو‌هایی با قیمت مناسب هستند. البته در این بین، فروش تعدادی از مانتو فروشی‌ها فقط به صورت عمده است؛ اما مطمئنا می‌توانید مغازه‌های تک فروشی را نیز پیدا کنید. یکی از مزایای خرید از بازار بزرگ، دسترسی راحت و آسان آن از طریق تمام وسایل نقلیه عمومی است.

بازار رضا

بازار رضا مطمئنا نسبت به بازار بزرگ از تعداد کمتری مغازه برخوردار است و همچنین ممکن است قیمت مانتو‌های آن کمی بیشتر از مانتو فروشی‌های بازار بزرگ باشد. اما همچنان نسبت به پاساژ‌های بزرگ سطح شهر، قیمت مناسب‌تری را شاهد خواهید بود.

بازار امام زاده حسن

اگر چه این بازار اختصاصا مرکز خرید مانتو نیست، اما مغازه‌های مانتو فروشی بسیار زیادی داشته و اکثر مغازه‌های آن، قیمت مناسبی برای خریدار دارند.

بازار عبدل آباد

مانتو‌های موجود در این بازار، از قیمت پایین تری نسبت به دیگر مراکز خرید برخوردار هستند. پس اگر به دنبال یکی از منابع خرید مانتو هستید، حتما سری به شهرک شکوفه بزنید.

میدان هفت تیر

مانتو‌های موجود در این مرکز خرید، معمولا از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و از این رو مانتو‌های آن نسبت به گزینه‌های دیگر از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

سه راه  جمهوری

در این خیابان انواع مانتو‌های مجلسی و روزمره را با قیمت به مراتب مناسب‌تر از دیگر مراکز خرید خواهید یافت. از جمله پاساژ‌های مانتو فروشی موجود در این خیابان می‌توان به پاساژ شانزلیزه اشاره کرد.

مراکز خرید کفش

سپهسالار

خیابان سپهسالار یا خیابان صف، جزء مراکز خرید کفش بسیار قدیمی است که در قسمت شمالی چهارراه مخبرالدوله واقع شده است. این مرکز خرید، تنوع فراوانی داشته و می‌توانید انواع مدل‌های کفش زنانه، از کفش پاشنه بلند مجلسی گرفته تا صندل و کتانی، را به راحتی در آن بیابید.

خیابان فردوسی

خیابان فردوسی را می‌توان یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید کفش، آن هم با قیمت مناسب دانست.

هفت حوض نارمک

وجود تولیدی‌های فراوان در این منطقه و توزیع مستقیم از تولیدی به مغازه، باعث شده تا مغازه‌های این مرکز خرید، بتوانند با قیمتی مناسب، تنوع بالایی را در اختیار خریداران قرار دهند.

میدان منیریه

برای خرید کتانی مردانه، زنانه و بچه گانه، جزء بهترین مراکزی است که می‌توانید در نظر داشته باشید.

 

مراکز خرید لباس مجلسی

کوچه برلن

یکی از اصلی‌ترین راسته‌های فروش لباس مجلسی در تهران، کوچه برلن است. کوچه برلن بورس انواع لباس مجلسی برای همه سلیقه‌ها بوده و اکثر مغازه‌های این کوچه، از قیمت مناسب تری نسبت به مراکز خرید دیگر برخوردار هستند.

پاساژ شانزلیزه

طبقه همکف پاساژ شانزلیزه، بورس انواع لباس مجلسی با قیمت مناسب است. این پاساژ نسبتا قدیمی، به طور کلی به بورس دو آیتم زنانه کاربردی، یعنی لباس مجلسی و مانتو تبدیل شده است.

امام زاده حسن

امام زاده حسن نیز امروزه به یکی از قطب‌های فروش لباس مجلسی تبدیل شده است.

بازار نازی آباد

بازار نازی آباد که واقع در منطقه نازی آباد تهران است، می‌تواند شما را برای خرید لباس مجلسی مورد نظر با بودجه‌ای که دارید، یاری کند.

خیابان مفتح

لباس‌های موجود در خیابان مفتح اگر چه از مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و اکثرا خاص هستند، اما قیمت به مراتب بیشتری نسبت به دیگر مراکز خریدی که نام بردیم دارد.

 

مراکز خرید کت و شلوار مردانه

باب همایون

باب همایون یکی از معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین مراکز خرید کت و شلوار در تهران است.

خیابان بهارستان

این خیابان، خصوصا برای آقایانی که قصد خرید کت و شلوار دامادی با قیمت مناسب دارند، گزینه بسیار خوبی است. در این خیابان علاوه بر کت و شلوار، می‌توانید پاپیون، کراوات، شال مردانه، دستمال گردن و این دسته اقلام را نیز با قیمت مناسب تهیه کنید.

خیابان ولیعصر

این خیابان دارای کت و شلوار فروشی‌های متعددی بوده و اکثر مغازه‌های آن، اجناس برند‌های داخلی مرغوب و با کیفیت را ارائه می‌دهند.

خیابان جمهوری

از لباس مجلسی گرفته تا کت و شلوار مردانه و خصوصا کت و شلوار دامادی با قیمت مناسب را می‌توانید به راحتی در این خیابان یافت کنید.

در ادامه لیستی از بهترین مراکز خرید ارزان لباس در تهران را به همراه نشانی و فروشگاه های فعال در آنها گرد آوری کرده ایم …

مشاهده اطلاعات و آدرس بهترین مراکز خرید ارزان لباس در تهران

 


مطالب مرتبط :
دسته بندی : #مراکز خرید تهران