مرکز خرید بوستان

بوستان

مرکز خرید بوستان

مجتمع بوستان، یکی از بزرگ‌ترین بازارها و پاساژهای شمال‌غرب تهران بوده که در منطقه پونک واقع شده است.

تنوع مغازه های مرکز خرید بوستان بسیار بالا است بطوریکه از پوشاک که شامل کفش، مانتو، لباس و لباس‎های مجلسی و کت و شلوار است تا کتاب و لوازم التحریر و لوازم کادو و دکوری. طلا، ساعت، پارچه و شال و روسری، موبایل فروشی، چرم‌فروشی در مجتمع بوستان به چشم میخورد.

در مرکز خرید بوستان ۳ راهروی بزرگ در شمال شرقی مجتمع بوستان وجود دارد که راسته‌ طلافروشی است.

راسته موبایل‎فروشی‎ها نیز از دیگر راسته‎های مجتمع بوستان است که شامل ۲ راهرو و یک دالان می‎شود.

در راسته خیاط‎ها که شامل۳ راهرو از بوستان است تمام سفارشات خیاطی و تعمیر پذیرفته می‌شود

معماری منحصر به فرد مجتمع بوستان این امکان را برای شما فراهم کرده که بتوانید بدون آنکه از پله‎های مرکز خرید بوستان استفاده کنید در بین طبقات حرکت کنید.

واحدهای تجاری مرکز خرید بوستان

مجتمع تجاری بوستان به لحاظ نوع کالا و قرارگیری مغازه ها بسیار شبیه بازار بزرگ است. اما چرا این را می گوییم ؟
اول به این دلیل که در این مرکز خرید تنوع کالایی بی نظیری داریم و قیمت ها نیز بسیار مناسب می باشد. محصولاتی که دراین مرکز خرید به فروش می رسد شامل انواع پوشاک زنانه شامل ؛ مانتو ، شال و روسری ، شلوار ، بلوز ، لباس زیر ، کیف و کفش و پوشاک مردانه؛ شامل انواع پیراهن ، شلوار ، تیشرت ، کراوات ، کفش ، زیرپوش ، لباس کودکان ، اسباب بازی ، سیسمونی ، کالای خواب ، لوازم خانگی ، لوازم دکوری ، ساعت ، اکسسوری ، طلا و جواهر و هزاران کالای دیگر می باشد.
دوم به دلیل اینکه هر یک از مشاغل راسته مربوط به خود را دارد مثلا راسته طلافروش ها شامل سه راهرو در شمال شرقی مرکز خرید بوستان می شود. یک دالان و 2 راهرو مخصوص موبایل و لوازم جانبی است.
3 راهرو هم وجود دارد که کاربری خدمات خیاطی دارد و تمام تعمیرات خیاطی در این راسته انجام می شود.
قیمت های مناسب همچنین وجود تنوع کالایی بی نظیر آهنربایی برای جذب جمعیت به این مرکز خرید می باشد. به همین دلیل صاحبان کسب و کار ها علاقه مند به رزرو تبلیغ در مرکز خرید بوستان می باشند.

 

شعبه فروشگاه شهروند بوستان

یکی از شعب فروشگاه شهروند در پاساژ بوستان قرار دارد. شهروند یکی از سوپرمارکت های زنجیره ای شناخته شده و معتبر است. این فروشگاه زنجیره ای در استان تهران و استان کرج بیش از 44 شعبه دارد.
یکی از شعبات اصلی شهروند، در مجتمع تجاری بوستان قرار دارد. اولین و بزرگ ترین شعبه شهروند، در میدان آرژانتین است. بعد از آرژانتین این شعبه به لحاظ مساحت و کالا و خدمات در جایگاه دوم قرار دارد.
شهروند بوستان هم مانند سایر شعبه ها دارای بخش های مختلفی است . سوپرمارکت ، اسباب بازی ، کتاب ، پوشاک ، لوازم برقی و خانگی .
مهم ترین بخش شهروند بخش سوپر مارکت آن می باشد که خدمات 24 ساعته به مشتریان ارائه می دهد.
در سوپر مارکت شهروند محصولات متنوعی مانند انواع محصولات بسته بندی شده ، محصولات عطاری ، غذاهای ارگانیک ، غذای آماده و بسته بندی شده ، گوشت تازه ، یخ زده ، سبزی های تازه ، صیفی جات ، میوه های فصل ، انواع ترشی و زیتون و روغن های مختلف بسته بندی شده و کارخانه ای ، لوازم بهداشتی زودگردش و هزاران کالای دیگر با تنوع برند بسیار بالا به فروش می رسد.
جذب جمعیت فروشگاه شهروند در منطقه شمال غربی تهران بسیار بالاست . از این روست که بسیاری از صاحبان کسب و کار ها علاقه مند به تبلیغ در مرکز خرید بوستان هستند.

 

اصناف فعال : پوشاک - کالای دیجیتال - خانه و آشپزخانه - ورزش و سفر و سلامت - نمایندگی ها
آدرس :تهران - ضلع شمال غربی میدان پونک- مجتمع تجاری اداری بوستان
تلفن :02144499777

مسیریابی مرکز خرید بوستان روی نقشه
سایر مراکز خرید شهر تهران
  • مرکز خرید پاساژ میلاد قائم
    محله جمهوری
  • مرکز خرید کوروش
    محله ستاری
  • مرکز خرید پاساژ کویتی های رضا
    محله 15 خرداد
  • مرکز خرید تیراژه
    محله اشرفی اصفهانی