لوکس ترین مراکز خرید مشهد

مراکز خرید لوکس و مدرنی در مشهد ساخته شده اند که توانسته  آن دسته از گردشگرانی را که عاشق گشت و گذار و خرید کردن هستند را مجذوب خود کرده و با ارائه خدمات مختلف اوقات خوشی را برای آن ها فراهم کند. اگر شما هم اهل تفریح و پاساژگردی هستید با ما همراه شوید تا با هم سری به پاساژ های مشهد بزنیم.

لوکس ترین و معروفترین مراکز خرید مشهد شامل مراکز خرید آرمیتاژ، مجتمع تجاری خورشید، مرکز خرید آلتون، مرکز خرید کاسپین مد، مرکز خرید وصال و غیره می شود.

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

آرمیتاژ گلشن، برجی سی و چهار طبقه با نمایی مدرن و باشکوه است که در  خیابان هفت تیر مشهد خودنمایی می کند. این برج که در حال حاضر مرتفع ترین برج مشهد است در نهایت زیبایی و هارمونی طراحی شده و دنیایی از آرامش و امکانات مدرن را پیش روی شما قرار می دهد. از طبقه منفی یک تا طبقه چهارم این برج تجاری است و انواع برندهای داخلی و خارجی در آن شعبه دارند. لازم به ذکر است در این مرکز اکثر کالاهای مورد نیازتان از پوشاک، عطر، ساعت، محصولات چرمی و طلا گرفته تا لوازم خانگی را تهیه نمایید. بقیه طبقات هم شامل بخش های اداری، موزه ها، گالری ها و غیره است.

 

مرکز تجاری خورشید مشهد

این مرکز تجاری یکی از مدرن ترین مجتمع های تجاری مشهد است که صنف های گوناگون در نه طبقه و 49 واحد تجاری و اداری در آن مشغول فعالیت هستند. شما می توانید در واحد های تجاری این مجتمع زیبا، انواع برندهای معتبر پوشاک، کیف، کفش و لوازم آرایشی را بیابید. از مزایای مرکز خرید خورشید آن است که اجناس با کیفیت را با قیمت نسبتا مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. شعبه های فروشگاه های منگو، کت، دیاموند و کوتون در مرکز خرید خورشید به چشم می خورند. کافی شاپ دنج و لوکس بیسکویت در طبقه دوم این مرکز خرید مکان ایده آلی است که می توان در آن جا آرامش و سرزندگی را جایگزین خستگی یک روز پردغدغه کرد.

 

مرکز خرید آلتون مشهد

مجمتع آلتون یکی از زیباترین برج های مشهد است که نمای خارجی آن با شیشه و آلکوبان طراحی و ساخته شده است. در پلازای شهری این برج، فضای سبز و گشودگی فضایی را می بینید که برای احترام به خیابان دانشگاه و عدم تجمع خریداران در پیاده رو ایجاد شده است؛ همچنین بلندترین پارکینگ طبقاتی ایران با ارتفاع 80 متر در برج آلتون واقع شده است. این برج یکی از به روزترین، لوکس ترین و بهترین برج های تجاری و پاساژ های مشهد است که 20 طبقه دارد و از طبقه همکف تا طبقه چهارم آن فروشگاه های کیف و کفش با برندهای چرم مشهد، چرم تهران و غیره فعالیت می کنند. در طبقات منفی علاوه بر مرکز پیانو و نمایندگی سونی، پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری با بهترین برندها و کیفیت ها ارائه می شود. قیمت اجناس این برج تجاری نسبت به مراکز خرید دیگر گران تر است چراکه در فروشگاه های آن از اجناس برندهای با کیفیت و معتبر استفاده می شود.

مرکز خرید کاسپین مد مشهد 

مرکز خرید کاسپین مد یکی از شیک ترین و بهترین مراکز خرید بلوار سجاد مشهد به شمار می رود. کاسپین مد مناسب کسانی است که به دنبال برندهای معروف می گردند چراکه این مجموعه دارنده بزرگ ترین فروشگاه های زنجیره ای کشور است و اجناس چندین برند بین اللملی از کشورهای مختلف در آن عرضه می شود. برندهای معروفی مانند منگو، اسپرینگ فیلد، دبنهامز، دیزل، جینوکس و غیره را در این مرکز خرید می توانید جستجو کنید.

 

مرکز خرید پروما

از شناخته شده ترین مراکز خرید مشهد که پاسخگوی نیاز هر سلیقه و سنی است میتوان به مرکز خرید پروما اشاره کرد. این مرکز خرید که با نمایی شبیه به مکعب شیشه ای ساخته شده، دارای دو بخش تفریحی و تجاری است. مرکز خرید پروما در طبقه همکف دارای فروشگاه بزرگی از تمام کالاها حتی مواد غذایی است و در طبقات بالاتر مغازه های پوشاک، لوازم آرایشی و... نیز وجود دارند. فست فود، شهربازی، کافی شاپ، سالن بولینگ و سالن بیلیارد نیز از تدابیر تفریحی این مرکز خرید محسوب می شوند.

 

مرکز خرید آرمان

مجتمع تجاری آرمان یکی از بهترین و مدرن ترین مراکز خرید اطراف حرم مشهد است. فضای داخلی مرکز خرید آرمان شامل مکانی با رستوران صخره ای و آبشار و برکه و مجسمه های کوچک و بزرگی است. فروشگاه های این مجتمع اجناس متنوعی از جمله انواع پوشاک، لوازم خانگی، کیف و کفش، سوغاتی و صنایع دستی مشهد، اسباب بازی و لوازم دکوری، لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر، لوازم منزل و زیورآلات را ارائه می دهند.

 

 

logo