کوروش
مرکز خرید کوروش

در میانه بزرگراه ستاری در غرب تهران، مجتمعی بزرگ توجه هر رهگذری را به خود جلب می‌کند و بار ترافیکی مقابل آن علامت سوالی را به وجود می‌آورد.

اینجا کورش مال است؛ یک مرکز تجاری و فرهنگی که دنیایی جذاب را درون خود دارد و طرفدارانش هم کم نیستند.

مرکز خرید کوروش تهران، یکی از پاساژ‌های معروف و پر‌بازدید ایران است که عمد‌ه‌ی امکانات یک مرکز خرید چند‌منظوره را در خود جای داده است.

وقتی از کورش مال سخن می‌گوییم، راجع به مجتمعی با زیربنای 23000 مترمربع حرف می‌زنیم که در زمینی به وسعت 9500 مترمربع ساخته شده است.

مرکز خرید کوروش بعد از پنج سال از شروع احداث در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. پاساژ کوروش در ۱۸ طبقه احداث شده است که ۹ طبقه از آن در زیر زمین قرار دارد. هریک از طبقات کاربری مشخصی دارند. طبقات همکف و اول، بیشتر به واحد‌های تجاری اختصاص یافته، طبقات میانی، به سینما و شهربازی و سرگرمی و طبقات بالایی هم مخصوص فودکورت است. ۷ طبقه از طبقات زیرزمین هم به پارکینگ اختصاص دارد.

 جاذبه‌های کورش مال محدود به فروشگاه‌های رنگارنگ و جشنواره‌های تخفیفش نیست؛ بلکه در آن می‌توانید به بزرگترین پردیس سینمایی کشور بروید، از دیدن تئاتر لذت ببرید، در رستوران‌ها غذا بخورید، بازی کنید و تفریحی جذاب داشته باشید.

با ما همراه باشید تا برخی از ویژگی های مرکز خرید کوروش را مشاهده نمائید:

 

برندهای فعال در پاساژ کوروش تهران

آدیداس، ریباک، اسکچرز، پوما، اکو، اورسی، ال‌سی وایکیکی، سرجیو و ۳۶۱ درجه همچنین برند سواچ در زمینه‌ی ساعت و زیور آلات ، ویکتورینکوس در حوزه‌ی چمدان و لوازم آشپزخانه ، ایوروشه در زمینه‌ی محصولات آرایشی و بهداشتی نیز در این مجتمع فعال هستند .

 

بازار موبایل کوروش تهران

بازار موبایل حدود ۲۵ مغازه فروش موبایل یا لوازم جانبی موبایل دارد که در تمامی ساعات کار مجتمع، خدمت‌رسانی می‌کنند. تنها مسیر ورود به بازار موبایل از طبقه اول پاساژ است که ورودی بزرگ و زیبایی دارد.

 

بازار طلا در پاساژ کوروش تهران

بازار طلای مجتمع کوروش  نزدیک به ۷۰ واحد تجاری  که دقیقاً در زیر بازار موبایل قرار دارد؛ با این تفاوت که این بازار دو طبقه است. مسیرهای ورودی آن از دو طبقه همکف و منفی یک از گوشه سمت چپ ساختمان است.

 

تراریوم مرکز خرید کوروش

تراریوم از خانواده آکواریوم است؛ با این تفاوت که به جای نگهداری ماهیان و آبزیان در شیشه، گیاهان بین قاره‌ای و نادر در محفظه‌های شیشه‌ای آن پرورش داده می‌شود.

در طبقه اول پاساژ کوروش نیز یکی از این تراریوم‌های زیبا قرار گرفته که با حضور سبز و انرژی فوق‌العاده‌اش، خستگی را از تن مشتریان و فروشندگان در می‌کند.

 

بانکها و واحدهای اداری در پاساژ کوروش تهران

تنها بانک موجود در مجتمع کوروش بانک پاسارگارد است که در طبقه همکف این مجتمع قرار دارد. اما در مجتمع کوروش خودپردازهای اکثر بانک‌ها جهت دریافت پول نقد و یا انتقال وجه وجود دارد.

 

هایپرمارکت مرکز خرید کوروش

در پاساژ کوروش هم یک شعبه از هایپر‌استار در طبقه‌ی منفی دو قرار دارد و ارائه‌کننده‌ی محصولات سوپر مارکتی است. در این هایپر،‌ محصولات غذایی، محصولات آرایشی-بهداشتی و میوه‌جات و صیفی‌جات در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

 

پردیس سینمایی کوروش

مهم‌ترین بخش پاساژ کوروش تهران، پردیس سینمایی آن است. گفته می‌شود که این پردیس با داشتن ۱۲ سالن چند‌منظوره، بزرگترین پردیس سینمایی کشور است. پردیس سینمایی کوروش که اولین بخش افتتاح شده در پاساژ کوروش است، سه طبقه از این مجتمع را به خود اختصاص داده است. طبقه‌ی سوم مربوط به گیشه‌ی بلیط‌فروشی است و سالن‌های سینما هم در طبقات چهارم و ششم قرار دارند. هر کدام از این سالن‌ها با اسامی جالبی نظیر رکس، گرند‌سینما، لاله‌زار، سینما کریستال و … نام‌گذاری شده‌اند. این سالن‌ها وام گرفته از نام سینما‌های قدیمی ایران است. البته این سالن‌ها تنها به سینما اختصاص نداشته و میزبان تئاتر‌ها، کنسرت‌ها و برگزاری‌ همایش‌ها نیز هستند. صندلی‌ها، پرده‌ها و تجهیزات نور و صدای سالن‌های پردیس سینمایی کوروش از کشور‌های فرانسه و کانادا خریداری شده، و از به‌روز‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات هستند.

 

شهربازی ژوپیتر و اتاق فرار پاساژ کوروش تهران

در طبقه‌ی دوم مجتمع کوروش، یک شهربازی وجود دارد برای تمام گروه‌های سنی! فقط کودکان نیستند که می‌توانند از این شهربازی لذت ببرند. بلکه امکانات و تجهیزات آن، بزرگتر‌ها را هم سرگرم می‌کند. بیش از ۱۱۰ وسیله هیجان‌انگیز برای تفریح شما در شهربازی ژوپیتر در نظر گرفته شده است. ایکس باکس، چرخ‌‌ و‌فلک، ایرهاکی، مینی‌بولینگ، فوتبال‌دستی، چکش قدرتی، اسپین و دارت بخشی از این وسایل است. در کنار این‌ها می‌توانید از بخش‌های واقعیت مجازی و سینما ۹ بعدی پاساژ کوروش هم بهره‌مند شوید.

اتاق فرار هم از سرگرمی‌های جدیدی است که این روز‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این بازی گروهی، شما وارد سناریو‌های از پیش‌تعیین شده‌ای نظیر فرار از زندان،‌ سرقت از بانک یا یافتن قاتل می‌شوید. این بازی، بیش از هر چیز، هوش و خلاقیت شما را طلب می‌کند و بسیار هیجان‌انگیز است. اتاق فرار هم در طبقه‌ی دوم پاساژ کوروش قرار دارد.

 

شکمگردی در پاساژ کوروش تهران

مجتمع کوروش رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی دارد. پاساژ کوروش دارای یک فود‌کورت در طبقه‌ی دوم است که رستوران‌های آن بیشتر فست‌فودی هستند، ولی تک و توک، کباب و استیک هم سرو می‌کنند. فود‌کورت دیگری هم بر بام این مجتمع وجود دارد که به روف‌گاردن کوروش مشهور است. شما می‌توانید در محیط دل‌انگیز این روف‌گاردن، غذای مورد علاقه‌تان را سفارش داده و از پشت شیشه‌های بزرگ کوروش‌مال، منظره‌ی غرب تهران را نظاره کنید.

علاوه بر دو فود‌کورت مذکور، کافه‌ها و رستوران‌های پراکنده‌ و معروفی هم در سرتا‌سر پاساژ وجود دارد. رستوران نایب، رستوران جنارو، کافه ویونا و امیر شکلات از جمله‌ی این رستوران‌ها و کافه‌های مشهورند که در طبقات مختلف کوروش‌مال حضور دارند. کلاکت هم که در واقع بوفه‌ی پردیس سینمایی کوروش است، در طبقه‌ی سوم قرار گرفته و خوراک و تنقلات سینما‌رو‌ها را تأمین می‌کند.

 

خانهکودک بهار در مجتمع تجاری کوروش

خانواده‌هایی که به قصد خرید به پاساژ کوروش می‌آیند، می‌توانند با خیال راحت کودکان‌شان را به خانه‌ کودک مشارکتی بهار در طبقه‌ی سوم کوروش‌مال بسپارند و به خریدشان برسند. در این خانه کودک، گروه سنی شش ماه تا شش سال پذیرفته می‌شود و با انواع بازی‌ها و دوره‌های آموزشی به فرزندتان خوش می‌گذرد. حتی برای رشد خلاقیت فرزندان‌تان‌ هم روش‌هایی در نظر گرفته شده است.

 

خدمات سلامتی و بهداشت در مجتمع کوروش تهران

کوروش‌مال در زمینه‌ی سلامتی و پزشکی هم خدماتی ارائه می‌دهد. سلامت‌یار کوروش واقع در طبقه‌ پنجم، ارائه دهنده‌ی خدمات اولیه‌ی اورژانسی است. در طبقه سوم کوروش، جنب خانه کودک مشارکتی بهار، تنها داروخانه کوروش قرار دارد که می‌توانید لوازم آرایشی، بهداشتی و دارو از آن تهیه کنید. از طرفی دیگر در طبقه منفی یک نیز دو مرکز ماساژ وجود دارد که با استفاده از امکانات و صندلی‌های اتوماتیک ماساژ خدمات ریلکسیشن ارائه می‌دهد.

بورس :
آدرس :تهران - بزرگراه شهید ستاری شمال ، نبش خیابان پیامبر مرکزی

مسیریابی مرکز خرید کوروش روی نقشه
سایر مراکز خرید شهر تهران
  • مرکز خرید پالادیوم
    محله زعفرانیه
  • مرکز خرید بازار مبل کاسپین
    محله یافت آباد
  • مرکز خرید گلدیس
    محله صادقیه
  • مرکز خرید بوستان
    محله پونک
  • logo